Zwroty i reklamacje

Zwroty- odstąpienie od umowy

Konsumentowi który zdecydował się na zakup produktów w naszym sklepie internetowym przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni. W tym celu prosimy złożyć oświadczenie np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@dispeed.pl

Następnie zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną zawartością, ubrania muszą być nieuszkodzone oraz nie mogą nosić śladów użytkowania.

Zwracaną rzecz należy odesłać na adres naszej firmy:
Dispeed sp. z.o.o.
ul. Słowiańska 55 (Budynek B)
64-100 Leszno

Wszelkie zwroty płatności realizowane są na podane wcześniej konto bankowe zaraz po otrzymaniu i sprawdzeniu odsyłanych produktów jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Wymiana

Jeśli zakupiony w naszym sklepie produkt nie spełnia oczekiwań, istnieje możliwość jego wymiany na inny model. W tym celu należy skontaktować się z biurem obsługi klienta droga telefoniczna lub mailową na adres sklep@dispeed.pl

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres e-mail: sklep@dispeed.pl

W związku stwierdzenia wady klient ma prawo żądać od sprzedawcy:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
  • zwrotu kosztów

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przez nasza firmę niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.