Sklep internetowy Dispeed działający pod adresem www.dispeed.pl oraz dispeed.pl prowadzony jest przez Dispeed spółkę cywilną, z siedzibą w Lesznie pod adresem ul. Niepodległości 72/6, 64-100 Leszno, NIP: 697 234 56 81, REGON : 369671079, w której skład wchodzą podmioty wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej

Kontakt ze Sklepem Dispeed jest możliwy za pośrednictwem:

• Poczty elektronicznej : sklep@dispeed.pl

• Telefoniczny od 9.00-15.00 w dni robocze pod numerem + 48 887 394 777

• Konta na Facebook’u : www.facebook.com/dispeedwear

• Konta na Instagramie : @dispeed_wear

• Pisemnie na adres : Dispeed s.c. ul. Niepodległości 72/6, 64-100 Leszno

I. Słownik :

1. Sklep - sklep internetowy Dispeed, działający na stronie www.dispeed.pl, zwanym w dalszej części regulaminu jako Dispeed.

2. Sprzedawca - Dispeed s.c z siedzibą w Lesznie, ul. Niepodległości 72/6 , 64-100 Leszno, NIP: 697 234 56 81, Regon : 369671079

3. Konsument - konsument w rozumieniu kodeksu cywilnego. Osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorca czynności prawnej w celu nie związanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna lub osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której prawo przyznaje zdolność prawną, która prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

5. Kupujący/Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną. Zarówno jako Konsument jak i Przedsiębiorca, która korzysta ze sklepu internetowego Dispeed, w szczególności dokonując zakupów online.

6. „Umowa na odległość” - umowa na odległość przez strony przy braku ich jednoczesnej obecności zawierana jest z wykorzystaniem kanałów komunikacji, płatności, rodzajów wysyłki na odległość, która dostępne są w sklepie.

7. Użytkownik - osoba / podmiot korzystająca ze sklepu internetowego www.dispeed.pl

8. Konto - panel administracyjny Kupującego, dostępny po zarejestrowaniu i zalogowaniu na koncie sklepowym. Posiadające indywidualny login i hasło, które pozwalają na zawieraniu umów ze Sprzedawcą.

9. Koszyk - zakładka, która umożliwia podgląd wybranych przez Kupującego produktów, modyfikację zamówienia, ilości produktów oraz sposobu dostawy.

10. Dokument potwierdzający sprzedaż - paragon lub faktura VAT

II. Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy Dispeed prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową odzieży, akcesoriów, obuwia za pośrednictwem internetu.

2. Regulamin jest integralną częścią umowy po między Kupującym, a Dispeed (Sprzedającym). W każdej chwili istnieje możliwość pobrania udostępnionego poniżej regulaminu w formacie PDF, co pomoże w zapoznaniu się z jego treścią www.dispeed.pl/regulamin.pdf

3. Produkty, które prezentujemy na stronie sklepu www.dispeed.pl oraz dispeed.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, które określone zostało w a art. 71 Kodeksu Cywilnego.

4. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili potwierdzenia przez Dispeed przyjęcia zamówienia do realizacji. Następuję ono w chwili wysłania wiadomości e-mail, potwierdzającej dokonanie transakcji. Od tego momentu Sprzedawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z regulaminem oraz warunkami umowy , a Kupujący do zapłaty odpowiedniej ceny za zamówione produkty oraz odebrania paczki z zamówieniem.

5. Zapoznawanie się ze Sklepem w tym przeglądanie asortymentu Sklepu Dispeed nie wymaga rejestracji. Złożenie zamówienia przez Klienta jest możliwe po dokonaniu rejestracji oraz uzyskania loginu i hasła. Druga forma umożliwia zakup po podaniu niezbędnych, prawdziwych danych osobowych oraz adresowych, które umożliwią realizację zamówienia bez dokonywania rejestracji.

6. Korzystanie ze sklepu internetowego Dispeed jest możliwe za pomocą urządzeń mobilnych, takich jak Smart Phone, Tablet, czy też za pomocą sprzętu komputerowego. Aby sklep działał poprawnie sugerujemy instalację oraz aktualizację jednej z najpopularniejszych przeglądarek internetowych.

III. Proces rejestracji

1. Proces rejestracji konta w sklepie internetowym Dispeed jest bezpłatny.

2. Aby dokonać rejestracji na sklepie www.dispeed.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny, w którym poprosimy Cię o twoje imię i nazwisko, nick, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu oraz przygotowane przez Ciebie hasło. Hasło te należy powtórzyć, zapoznać się oraz zaakceptować niniejszy regulamin poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka (checkboxa)

3. Użytkownik będzie miał możliwość wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera, w którym informujemy o tym, co dzieje się wewnątrz marki Dispeed, nad czym aktualnie pracujemy, aktualnych promocjach oraz nowościach dostępnych na sklepie www.dispeed.pl.

4. Dane przy dokonaniu rejestracji użytkownika powinny być zgodne z prawdą. Brak wpisania wszystkich danych lub podanie niezgodnych z prawdą będzie powodować odmowę rejestracji konta Użytkownika.

5. W momencie zmian danych, Użytkownik zobowiązuje się do ich niezwłocznej aktualizacji.

6. Użytkownik zobowiązuje się do nieujawniania oraz nie przekazywania osobom trzecim danych takich jak login i hasło, które umożliwiają logowanie się do swojego konta.

7. Użytkownik ponosi wszelką odpowiedzialność za bezpieczeństwo swojego konta w tym odpowiedniego zabezpieczenia loginu oraz hasła.

8. W celu dokonania zakupu na www.dispeed.pl lub dispeed.pl Kupujący zobowiązany jest do wpisania następujących danych : imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz adres e-mail , ewentualnie nazwę i NIP firmy.

9. Po poprawnym wypełnieniu formularza zamówienia, Kupujący ma możliwość dokonania wyboru sposobu dostawy zamówionego towaru. W zależności od wartości zamówienia dostawa może być płatna lub darmowa. Istnieje możliwość zapłaty również za pobraniem. Szczegółowy cennik dostaw został opracowany w rozdziale V pt. DOSTAWA.

IV. Realizacja zamówienia

1. Odzież, akcesoria, obuwie oraz pozostały asortyment prezentowany na stronach www.dispeed.pl oraz dispeed.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2. Rejestracja oraz założenie konta nie są obowiązkowe i konieczne do złożenia zakupu w sklepie internetowym Dispeed. Klient może dokonać zakupu przez formularz zamówienia, o którym wspominaliśmy w rozdziale III pkt.8.

3. Aby dodać zamówienia, Kupujący wybiera dany produkt, który po kliknięciu „Dodaj do koszyka” doda go automatycznie do Koszyka. Koszyk można swobodnie edytować dodając oraz usuwając, czy zmieniając ilości. Dodanie produktu do koszyka nie jest jednoznaczne ze złożeniem zamówienia.

4. Po wybraniu produktów, które Kupujący zamierza kupić, należy wybrać formę płatności oraz sposób dostawy.

5. W momencie wybrania sposobu dostawy należy wpisać dane adresowe, na jakie ma dotrzeć paczka.

6. Po wypełnieniu formularza i podaniu wszystkich niezbędnych informacji Kupujący powinien potwierdzić zamówienie klikając na przycisk „Realizuję zamówienie”. W celu potwierdzenia zapoznania się z treścią regulaminu należy zaakceptować checkbox kliknięciem w „Zapoznałem(am) się z treścią regulaminu i akceptuję jego warunki” . Kupujący wyraża również zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy.

7. Potwierdzenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia przycisku „Płacę”.

8. W przypadku dokonania zmian w zamówieniu należy kliknąć przycisk „Wróć do Koszyka”. 9. Przyjęcie zamówienia do realizacji nastąpi w momencie otrzymania przez Kupującego, potwierdzającej wiadomości email.

10. Dispeed zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia, jeżeli Kupujący nie wypełnił poprawnie formularza lub wprowadził nieprawdziwe dane.

11. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z zamówienia zanim nie zostało one przyjęte do realizacji.

12. Kupujący może swobodnie dokonać zmiany w zamówieniu za pośrednictwem bezpośredniego kontaktu telefonicznego lub wiadomości e-mail, do momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.

13. Przy każdym zamówieniu Kupujący ma prawo wykorzystać jeden kod promocyjny, o ile jest w jego posiadaniu. Kody nie sumują się.

V. Dostawa

1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnowartościowego towaru bez wad.

2. Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty zostaną przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku dni roboczych.

3. Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku do godziny 12.

4. Zamówienia złożone do godziny 12 zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia.

5. Dispeed zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia oraz wysyłki do 14 dni roboczych. Kupujący zostanie o tym poinformowany w wiadomości mailowej, potwierdzającej zamówienie.

6. Sprzedający oferuje poniższe sposoby dostarczenia towaru:

Paczkomat Inpost- 9,90 zł 

Paczkomat Inpost pobranie - 14 zł

Kurier Inpost - 13 zł

Kurier Inpost za pobraniem 16 zł

Kurier DPD - 16,99 zł

Kurier DPD za pobraniem  - 20,99 zł.

Darmowa Dostawa
Powyżej 300 zł - Inpost lub Paczkomat

7. W momencie, gdy Sprzedający nie będzie mógł zrealizować zamówienie z powodu braku a magazynie zamówionego towaru lub ogólnej niedostępności, jest zobowiązany do poinformowania o tym Kupującego w terminie nie dłuższym, niż 14 dni od daty zawarcia umowy. W takim przypadku Kupujący podejmie decyzję, czy nadal chce realizować zamówienie, czy chce je anulować. W przypadku decyzji o anulowaniu zamówienia, pełna kwota zostanie przelana na nr konta Kupującego w terminie nie dłuższym, niż 7 dni roboczych.

8. Jeżeli Sprzedawca nie jest w stanie wykonać zamówienia produktu o sprecyzowanych, indywidualnych cechach zamówionych przez Kupującego z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Sprzedawca może za wspólną zgodą zrealizować zamówienie zastępcze, które odpowiada tej samej wartości oraz jakości. Realizacja może nastąpić w dogodny, ustalony dla obu stron sposób.

9. W momencie zwrotu zamówienie do Sprzedającego z powodu : - podania błędnego adresu doręczenia przez Kupującego, - podanie niepełnego adresu doręczenia przez Kupującego, - odmówienia przyjęcia paczki przez Kupującego, - nieodebrania paczki w ustalonym terminie. Koszt ponownego wysłania paczki ponosi Kupujący.

VI. Ceny i warunki płatności

1. Podana cena przy każdym produkcie wyrażona jest w polskich złotych (PLN) i zawiera podatek VAT.

2. Cena produktów nie uwzględnia kosztów wysyłki (dostarczenia)

3. Kupujący dokonuje zakupu produktów oraz usługi dostarczenia po cenach z chwili złożenia zamówienia.

4. Wszystkie ceny produktów oraz dostaw przedstawione zostały na stronie www.dispeed.pl oraz są one widoczne na każdym etapie składania zamówienia.

5. Kupujący na sklepie www.dispeed.pl ma możliwość wyboru następujących formy płatności :

   a) poprzez serwis Przelewy24
   b) poprzez BLIK
   c) przedpłata w formie tradycyjnego przelewu bankowego na numer konta …… Dispeed s.c. ul. Niepodległości 72/10
   d) „za pobraniem” dokonując zapłaty w momencie odbioru towaru.

6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w opłatach, cenach wysyłek, cen produktów oraz akcesoriów. Zastrzega sobie również prawo do zmian w przeprowadzanych akcjach promocyjnych, ich odwołaniach lub ponownym uruchomieniu.

7. Wprowadzane zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.

VII. Prawo odstąpienia od umowy

1. Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni.

2. Termin odstąpienia od umowy nie może być dłuższy, niż 14 dni od momentu, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy. Dotyczy to również sytuacji, gdy osoba trzecia, wskazana przez Kupującego, weszła w posiadanie tych rzeczy.

3. Aby Kupujący odstąpił od umowy, wymagane jest wypełnienie Formularza Zwrotów, który został dołączony do każdej paczki z zamówieniem. Należy go starannie wypełnić oraz zwrócić paczkę na adres Dispeed s.c. ul. Niepodległości 72/6, 64-100 Leszno

4. Dla informacji Sprzedającego, mile widziana informacja na temat przyczyny zwrotu, a co za tym idzie odstąpienia od umowy.

5. W przypadku prawa do odstąpienia od umowy, Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia pierwszej paczki do Kupującego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od momentu otrzymania towaru zwrotu, którego dotyczy odstąpienie od umowy przez Kupującego.

6. Zwrot środków z tytułu odstąpienia od umowy zostanie dokonany tymi samymi metodami płatności, które widnieją w metodach płatności na sklepie Dispeed. Wyjątkiem jest sytuacja, w której kupujący wyraził zgodę na inne rozwiązanie.

7. W przypadku zwrotu zamówienia koszt dostarczenia towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący.

8. W przypadku wymiany towaru na inny, o tej samej wartości koszt dostarczenia towaru do Sprzedającego ponosi Sprzedający.

9. Rzeczy, obuwie, czy akcesoria należy odesłać lub przekazać Sprzedawcy w możliwie, jak najszybciej w terminie, nie dłuższym, niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Wszystkie ustalenia widniejące w regulaminie zostaną zachowane, gdy zamówienie zostanie zwrócone przed upływem 14 dni.

10. Zwrotu towaru należy dokonać na adres sklepu Dispeed s.c. ul. Niepodległości 72/6, 64-100 Leszno.

11. Towar (zamówienie) odsyłany przez Kupującego powinien być w nienaruszonym, nienagannym stanie. Nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, plam, zabrudzeń, czy zapachów. Produkt należy zwrócić w stanie oryginalnym, łącznie z wszystkimi metkami oraz zawieszkami.

12. Dodatkowo do zwracanego produktu prosimy dołączyć wypełniony oraz podpisany formularz zwrotu/wymiany. Produkt powinien być zapakowany w tak staranny sposób, aby wyeliminować powstanie ewentualnych uszkodzeń, czy naruszeń paczki w trakcie transportu.

13. Zwrot pieniędzy dokonywany jest na wskazany w formularzu zawrotu numer konta bankowego.

VIII. Wymiana

1. W celu wymiany towaru prosimy o kontakt mailowy poprzez adres sklep@dispeed.pl lub telefoniczny po numer +48 887 394 777

2. Nastąpi wtedy sprawdzenie dostępności produktów wchodzących w skład wymiany.

3. Koszty wynikającego z odesłania produktów ponoszone są przez Kupującego.

4. Koszty kolejnej wysyłki związanej z wymienionymi produktami ponoszone są przez Sprzedającego.

IX. Reklamacje

1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne oraz prawne towaru, które określone są w art.556, a następnie Kodeksu Cywilnego.

2. Wadą fizyczną towaru nazywamy jej niezgodność, co do zawieranej umowy. Wadą nazywamy towar, który nie posiada odpowiednich, przedstawionych na sklepie Sprzedającego właściwości, nie nadaje się do celu, o który sprzedający informował. Produkt posiadający wadę fizyczną, to również taki, który został sprzedany Kupującemu w stanie niekompletnym. 3. O wadzie prawnej towaru jest mowa wówczas, kiedy produkt stanowi wartość osoby trzeciej lub jest w obciążony prawem osoby trzeciej. Jest ona wynikiem decyzji postanowienia właściwego organu.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę towaru jeżeli zostanie ona potwierdzona w okresie 2 lat od dnia jego wydania/odbioru.

5. Jeżeli wada została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania/wysłania towaru, podejrzewa się, że jej przyczyna istniała w chwili wydania/odbioru towaru przez Kupującego.

6. Sprzedający nie ponosi winy z tytułu rękojmi, w momencie gdy Kupujący w chwili zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. Produkty, z powodu wady były sprzedawane po obniżonej cenie lub w specjalnej łączonej promocji. Produkt nie podlega wówczas reklamacji.

7. Kupujący ma prawo żądać w ramach reklamacji : - odstąpienia od umowy, - wymiany towaru na nowy, - naprawy zakupionego towaru, - obniżenia ceny. Kupujący nie ma prawa odstąpić od umowy w momencie, kiedy wada jest nieistotna lub nieuzasadniona.

8. W momencie, kiedy Kupujący wymaga wymiany produktów lub jego naprawy, Sprzedający ma prawo odmówić jego żądania. Takie prawo przysługuje, jeżeli naprawa lub poprawa stanu z wadliwego na odpowiedni jest niemożliwa lub wymagałaby poniesienia nadmiernych kosztów w porównaniu z zaproponowaniem rozwiązania „trzeciego”. W momencie odmowy Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie („trzecie”).

9. Kupujący nie ma prawa żądać odstąpienia od umowy w momencie, kiedy wada ma charakter nieistotny. Ma za to prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny w przypadku, gdy wada jest zauważalna. Kupujący powinien określić wartość, o jaką ma zostać obniżona cena.

10. Cena w przypadku akceptacji, powinna zostać obniżona zgodnie z proporcją istotności wspomnianej wady w skali całego produktu.

11. Do każdej paczki Sprzedający dołącza formularz zwrotu, który powinien posłużyć również jako formularz reklamacyjny. Skorzystanie z formularza w momencie składanie reklamacji ułatwi rozpoznanie przyczyny oraz przyspieszy proces reklamacyjny.

12. Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej za pomocą wymienionego formularza oraz odesłana na adres Dispeed s.c. ul. Niepodległości 72/6 ,64-100 Leszno

13. Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanych produktów na w/w adres. Sprzedający zobowiązany jest do wysłania kuriera do Kupującego, co oznacza jednocześnie, że koszt odesłania reklamowanego produktu jest po stronie Sprzedającego.

14. Sprzedający zobowiązuje się to rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

15. W momencie, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedający deklaruje się do wymiany wadliwego towaru na nowy, bądź usunięcie wady w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

16. W momencie odstąpienia od umowy lub żądania wymiany produktów na nowy(wolny od uszkodzeń), Kupujący zobowiązany jest dostarczyć uszkodzony towar na wskazany w punkcie 12 adres. W przypadku odstąpienia od umowy, koszt dostarczenia towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący. W przypadku wymiany towaru, koszt dostarczenia towaru do Sprzedającego ponosi Sprzedający.

17. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odstąpienia od umowy, Sprzedający zobowiązany jest do wzoru płatności w terminie 7 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. Sprzedający ma prawo do wstrzymania zwrotu środków do momentu otrzymania zwracanego produktu.

18. W sytuacji uwzględnienia reklamacji przez Sprzedającego z żądaniem obniżenia ceny przez Kupującego, Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu odpowiedniej kwoty w terminie 7 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

19. Sprzedający nie rozpatruje reklamacji produktów uargumentowanych o różnice w parametrach technicznych, odcieniach kolorów, rozdzielczości grafik naniesionych na produktu. Różnice mogą być spowodowane różnymi ustawieniami monitora komputerowego, czy ekranu smartphona. Na argumenty związane z w/w czynnikami Sprzedający nie dokonuje wymian zakupionych produktów.

X. Świadczenie usług drogą elektroniczną

1. Usługodawca Dispeed s.c. świadczy za pośrednictwem sklepu internetowego www.dispeed.pl poniższe usługi elektroniczne: - stworzenie oraz prowadzenie Konta w sklepie internetowym www.dispeed.pl - umożliwienie złożenia zamówienia w sklepie internetowym www.dispeed.pl - otrzymywanie wiadomości z tytułu zapisu na Newsletter.

2. Prowadzenie usług elektronicznych przez Usługodawcę jest darmowe.

3. Umowa o prowadzeniu Usług Elektronicznych, które polegają na prowadzeniu konta użytkownika w sklepie internetowym www.dispeed.pl oraz świadczenie usługi newsletter zostaje zwarte na czas nieoznaczony.

4. Umowa, która polega na umożliwieniu złożenia zamówienia na sklepie www.dispeed.pl zawierana jest na czas oznaczony. Tzn., że powoduje ona rozwiązanie z chwilą złożenia zamówienia lub zaprzestanie złożenia zamówienia przez Usługobiorcę (Kupującego)

5. Usługodawca zaleca poniższe wymagania techniczne oraz współprace z systemami teleinformatycznymi : komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do internetu oraz poczty elektronicznej. Zaleca się korzystanie z jednej z przeglądarek : Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą Java Script i cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z obsługą Java Script i cookies lub Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Rekomendowana rozdzielczość monitora to 1280x1024 pikseli.

6. Usługobiorca (Kupujący) zobowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego www.dispeed.pl zgodnie z jego przeznaczeniem, zgodnie z prawem oraz dobrymi obyczajami. Z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw do własności intelektualnej osób trzecich.

7. Kupujący(usługobiorca) zobowiązuje się do przestrzegania zakazu o dostarczeniu treści o charakterze bezprawnym. Usługodawca stanowczo zabrania korzystania z usług elektronicznych w sposób zakłócający funkcjonowanie sklepu internetowego www.dispeed.pl. Zabrania umieszczania w sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.

8. Usługobiorca (kupujący) ma prawo złożyć reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych za pomocą sklepu internetowego www.dispeed.pl za pomocą : - wysłania wiadomości e-mail na adres sklepu sklep@dispeed.pl lub, - wysłania pisma na adres : Dispeed s.c. ul. Niepodległości 72/6 , 64-100 Leszno. Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzeć reklamację w terminie 14 dni od momentu jej złożenia.

9. Kupujący (usługobiorca) ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym dotyczącą świadczenia przez Sprzedającego (usługodawca) usługi elektronicznej w postaci ciągłej w każdym czasie. Wypowiedzenie może nastąpić bez wskazywania powodu. Aby ono miało miejsce należy przesłać stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej sklepu www.dispeed.pl : sklep@dispeed.pl lub w formie pisemnej na Dispeed s.c. ul. Niepodległości 72/6 , 64-100 Leszno.

10. Sprzedający (usługodawca) ma prawo wypowiedzieć bezterminową umowę dotyczącą świadczenia Usług elektronicznych w przypadku gdy Kupujący (usługobiorca) notorycznie narusza regulamin, jest wulgarny, dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Po jednokrotnym, nieprzynoszącym skutku wezwaniu do zaprzestania umieszczania w/w treści usługodawca oświadcza wolę o wypowiedzeniu, które obowiązuję po 7 dniach od jego przedstawienia / przesłania.

11. Istnieje możliwość rozwiązania umowy za porozumiem stron. Usługodawca (Sprzedający) oraz Usługobiorca (Kupujący) mogą rozwiązać umowę drogą elektroniczną w dowolnym momencie.

12. Wypowiedzenie umowy o świadczeniu usług elektronicznych, które w tym przypadku zawarte są na czas nieoznaczony przez Usługodawcę lub Usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń otrzymanych przez obie strony w trakcie trwania Umowy.

13. Sprzedający (Usługodawca) jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi ws. reklamacji na podany przez Kupującego (Usługobiorcę) adres mailowy lub, w inny, dogodny dla obu stron sposób.

XI. Polityka prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Dispeed s.c. z siedzibą w Lesznie 64-100, przy ulicy Niepodległości 72/6.

2. Dane osobowe, które Kupujący podaje w formularzach traktowane są jako poufne i nie są one widoczne dla osób nieuprawionych.

3. Administrator przetwarza dane osobowe klientów: nazwę użytkownika, imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, adres IP.

4. Wszystkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami obowiązującymi przy ochronie danych osobowych, polityką prywatności w zakresie oraz celu koniecznym do nawiązania, sformułowania treści umowy, zmiany lub jej rozwiązania oraz poprawnej realizacji umowy; w zakresie i w celu koniecznym do realizacji uzasadnionych interesów, a przetwarzanie nie narusza praw oraz wolności osoby, której dane obejmują; w ramach i celu zgodnym ze zgodą wyrażaną przez Kupującego np.w momencie zapisania się na Newsletter Dispeed.

5. Wszystkie osoby, których dane obejmują mają prawo dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania, sprzeciwu, ograniczenia w ich przetwarzaniu, czy prawa do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

6. Wiadomości do osoby zajmującej się nadzorem przetwarzanych danych osobowych w Dispeed należy kierować na adres : rodo@dispeed.pl

7. Sprzedający (Usługodawca) zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych Kupującego również po rozwiązaniu Umowy lub cofnięcia zgody w zakresie i w celach dochodzenia ewentualnych roszczeń przed wyznaczonym sądem lub w momencie, gdy prawo krajowe, unijne lub międzynarodowe obliguje nas do retencji danych.

8. Usługodawca (Dispeed) ma prawo do upowszechniania danych osobowych Użytkownika oraz pozostałych jego danych podmiotom upoważnionym w oparciu o właściwe przepisy prawa np. organom ścigania.

9. Usunięcie danych osobowych jest możliwe w momencie cofnięcia zgody lub wniesienia prawnie dozwolonego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

10. Usługodawca (Sprzedający) nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom, niż te, które są do tego upoważnione w oparciu o właściwe przepisy prawa.

11. Dane osobowe przetwarzane są tylko i wyłącznie przez osoby, które zostały do tego upoważnione lub silnie z nami współpracującymi.

12. Posiadamy wysokiej jakości bariery dostępu oraz wzmożoną kontrolę dostępu, dzięki czemu dane Usługobiorcy są bezpieczne, a możliwości ich udostępnienia osoba trzecim są stale minimalizowane.

XII. Pliki cookies

1. Strona www.dispeed.pl używa plików Cookies. Cookies to małe pliki tekstowe, które wysyłane są przez serwer www i magazynowego przez oprogramowanie komputera danej przeglądarki. W momencie, gdy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, ta poznaje rodzaj urządzenia, z jakim łączy się użytkownik. Odpowiednie parametry pozwalają na odczytanie danych, które są w nich zawarte jedynie temu serwerowi, który je utworzył. Pliki cookies służą do bardziej intuicyjnego i prostrzego korzystania z wcześniej odwiedzanych stron www.

2. Pliki cookies zazwyczaj zawierają adres strony internetowej, z której pochodzą, czas ich przechowywania na docelowym urządzeniu oraz unikalny numer generowany losowo.

3. Zamiarem uzyskiwania dostępu oraz gromadzenia plików cookies jest możliwość dostosowania treści, które są wyświetlane na stronie internetowej do upodobań Użytkownika. Służy również do optymalizacji działania, zwłaszcza poprzez tworzenie danych statystycznych, umocnienie zabezpieczeń oraz ułatwienie uwierzytelniania.

4. Pliki cookies wspierają podnoszenie jakości naszych usług.

5. Strona internetowa może wykorzystywać poniższe warianty plików cookies: - stałe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika przez pewien określony w parametrach tego urządzenia czas lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika - sesyjne - trwale usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki. Przechowywane są tylko w momencie przebywania Użytkownika na stronie.

6. Przebywający na stronie użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować lub ograniczyć korzystanie z plików cookies. Jest to możliwe poprzez zmianę ustawie przeglądarki np. poprzez zastosowanie automatycznej blokady obsługi plików cookies. W tym przypadku przeglądarka będzie wysyłać komunikat przy każdej wizycie użytkownika z danego urządzenia. Domyślne ustawienia przeglądarek zezwalają na korzystanie z plików cookies.

7. Wprowadzenie ograniczeń związanych z korzystaniem z plików cookies może wpłynąć na funkcjonalność Strony/ Sklepu. Nie będzie ona w stanie zidentyfikować Użytkownika oraz wczytać jego preferencji.

8. Dopełniające dane osobowe, takie jak adres e-mail, gromadzone są jedynie w miejscach, w których Użytkownik wyraził na to zgodę. Wspomniane dane gromadzimy oraz wykorzystujemy tylko do wykonania niezbędnych potrzeb danej funkcji.

9. Pliki cookies wykorzystywane są przez nas do tworzenia spersonalizowanych treści oraz reklam w celu tworzenia oferty możliwie najbardziej dopasowanej do upodobań użytkowników. Z ich pomocą analizujemy również ruch w naszym Sklepie. Dane o tym, w jaki sposób korzystasz z naszego sklepu są udostępniane naszym partnerom reklamowym, analitycznym, informatycznym oraz społecznościowym. Mogą oni połączyć uzyskane informacje z innymi danymi, które otrzymaliśmy od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

XIII. Postanowienia końcowe

1. Regulamin sklepu dostępny jest o każdej porze dla wszystkich Użytkowników odwiedzających stronę. Regulamin w wersji elektronicznej znajdziecie na stronie www.dispeed.pl/regulamin.pdf

2. Dispeed s.c. zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie. Wprowadzone zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych już do realizacji.

3. W momencie, gdy Użytkownik nie zgadza się ze zmianami wprowadzony w regulaminie, może bez przeszkód usunąć konto.

4. Ewentualne spory powstałe po między Stronami, rozstrzygane będą przez sąd powszechny w Lesznie, na zasadach ogólnych. 5. W wydarzeniach nieregulaminowych, niezawartych w niniejszym regulaminie, zastosowane będą przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

XIV. Załączniki

1. Formularz zwrotu towaru.

2. Regulamin Sklepu w formie elektronicznej www.dispeed.pl/regulamin.pdf Regulamin zaktualizowany dnia 14-09-2021r.

Rejestracja nowego konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Resetuj hasło